søndag den 14. april 2013

Ups, var det min fejl?

Har vidst lavet en lille bummert. Har undervurderet fugten. Og overvurderet både min taske, mine høretelefoner OG min iPhone oplader. Øv.

Jo, ser du, jeg havde min oplader og mine høretelefoner liggende i min taske for nogle dage siden, og det har jeg egentlig så ofte, men jeg tror vidst at der var meget fugt den dag. For min oplader virker ikke mere og mine høretelefoners lyd er værre end de billigste i Tiger!

Og angående opladeren, så har jeg skam en iPad oplader, så det er ikke fordi at jeg har problemer med at oplade mine ting. Heldigvis!

^Billede fra Google. Den model høretelefoner der er crashed

Har selvfølgelig også nogle andre høretelefoner, de er dog utroligt store! Så det er jo ikke fordi at de er nemme at have med rundt omkring. Men på den anden side er lyden helt fantastisk!
Har endda haft dem i snart fire år eller noget, og de er ligeså gode som da jeg købte dem.

Det er et sæt store hørebøffer fra SkullCandy, købt i StereoStudio. De kostede vidst omkring de 600 godt og vel. Og jeg har godt nok også fået meget for pengene!
Altså ja, man kan sagtens købe nogen der er meget dyrere, og ja, 600kr for at høre musik, det er vel heller ikke heeelt billigt, men de har en utrolig god lyd og bas!
Men størrelsen kan godt nok være noget af et minus.

^Billede fra Google. Den model fra SkullCandy som jeg har

Har dog overvejet lidt at købe nogle mindre SkullCandy høretelefoner, da jeg jo kun har gode erfaringer med mærket. Så har tænkt lidt på nogle små SkullCandy Rasta. (Rasta = Bob Marley farver)

Ellers ender jeg vel nok bare med at købe nogen magen til dem der fulgte med min 4s.

1 kommentar: