fredag den 19. april 2013

Nyseri der bare ikke stopper

^Billede fra Google. Here ya' go, syntes lige at I kunne hygge jer med et billede af en mand med noget snot-papir.
 Okay, ikke for at lyde "whiny", men har det virkelig bare af l-o-r-t!
Nyser konstant, har halsbrænd, kan ikke synke mad og vand, hoster, halsen er lidt hævet, hoppende feber osv! Har godt nok haft en lidt hoppende feber i 1½ uge eller noget, men har virkelig fået det dårligt nu!

^Billede fra Google. 
Har det nemlig altid sådan her lige præcis omkring April måned. Derfor blev jeg sidste år testet for høfeber overfor Birketræer, da de dage hvor at jeg havde det værst (sidste år), var da der var mange af de der frøer fra birketræer i luften.
Vi fandt så ud af at jeg ikke havde høfeber overfor det, heldigvis!

^Billede fra Google.
Det startede egentlig med at jeg fik konstateret astma for 1½ år siden. Lægen fandt ud af at jeg er født med astma, og mente faktisk også at det var noget underligt at det ikke var blevet opdaget før, da jeg manglede 3 liter luft i mine lunger (i normale lunger er der 6 liter, så mine lunger svarer til et sæt gamle rygerlunger. "fedt".)
Anyway, vi fandt ud af at hvis jeg ikke fik medicin mindst to gange om dagen, så ville jeg blive syg selv samme dag. (det fandt jeg så ud af på den "hårde" måde(blev syg)). Det kom egentlig heller ikke bag på os, da jeg (før jeg fik konstateret astma og blev sat på medicin) var syg i 2 uger hver måned(tog dog syg i skole for ikke at komme for meget bagud).

^Billede fra Google.  Den slags inhalator jeg bruger ("turbuhaler")
I sidste weekend fandt jeg ud af at der vidst var en dag, hvor at jeg ikke havde fået medicin fordi at jeg var løbet tør. Så, har på fornemmelsen at jeg nok er lidt ekstra syg pga. det. Øv.

^Billede fra Google.
Nu mener min moder (lyder fornemt, hva?) at jeg skal til læge igen hvis det ikke hurtigt bliver bedre. Og seriøst, dét orker jeg bare ikke. Med de halsproblemer jeg har lige nu, vil lægen nok stikke en af de der "is-pinde" ned i min hals og bede mig om at sige "Aahhh...", og det er virkelig bare ubehageligt! De putter altid pinden så langt bag i ens mund at man er ved at brække sig ud over dem... det får man faktisk også lyst til nogle gange...


Tror faktisk bare at det var det... Altså, jeg skulle vel have et eller andet at skrive om, og var ligesom tom for idéer, så...

1 kommentar:

  1. Hej der, her er en hurtig, dette er udelukkende for dem, der har brug for en ændring i deres kærlighedsliv, dem, der søger en pålidelig stavehjul, der hjælper med at genoplive deres smuldrede / smuldrende forhold og også dem, der lider af lidelser af forskellige slags, denne læge er en, der er virkelig alsidig, medfølende og pålidelig, når det kommer til stavningskastering. Læge Egwali stavehjem er det rigtige valg for dig, alt hvad du behøver at gøre er bare en kontakt, så jeg kan forsikre dig om, at resten ville være komplet magi, min kærlighedslivet var på randen af ​​at kollapse, indtil jeg bestilte en kærlighedsformulering, at alle nødvendige procedurer blev fulgt korrekt for at sikre, at det fungerer perfekt. I dag er jeg et levende vidne om, at doktor Egwali tryllekunst fungerer uden nogen rimelig tvivl. Derfor bruger jeg alle medier til at fortælle verden om denne store stavelæge, der bragte fred og enhed tilbage til mit hjem. Tal med ham i dag og få dine følelsesmæssige tilbageslag udslettet helt.
    Nå ham ved disse kontakter!

    WhatsApp: +2348122948392
    Kurer: dregwalispellbinder@gmail.com

    SvarSlet