fredag den 5. april 2013

Endelig Aarhus

Som de fleste nok ved, er der altså lockout. Men en af vores lærere skal stadig arbejde, så vi har vidst nok 14 timer om ugen eller noget. Så det er meget fint.

Dog kan det godt være lidt træls at der ikke er en eneste dag hvor at vi ikke skal i skole, da alle ens venner bare kan rende ind til Aarhus om formiddagen og nyde lockouten. I Tirsdags  havde jeg dog alligevel tid til at tage ind i Aarhus umiddelbart tidligt. Fik fri kl. 10, tog så på arbejde i to timer og tog derefter bussen ud til Aarhus for at mødes med en ven.

Jeg fik jo mit arbejde for at få flere penge, bl.a. til at bruge i Aarhus. Men nu har jeg knapt nok tiden til at tage ud og bruge pengene. Før mit arbejde var jeg mindst i Aarhus hver anden uge, nu er jeg 1-2 gange på to måneder. Det er da lidt sørgeligt.

Nå, men altså. Vi kiggede længe i butikker (gerne noget som GameStop, da vi er gamere. Det skal der jo også være plads til). Kiggede også en del efter "The Rocky Horror Picture Show", da jeg bare aldrig kan finde den film, hvilket er ret ærgerligt da det klart er min yndlings musical!

Jeg fandt dog fire skønne film, som jeg sådan havde lyst til at købe! Så ja, jeg har brugt de sidste par dage på at se film.
Fik købt både "I love you Phillip Morris" som er en af mine yndlings film (yndlings film af de film som ikke er i en serie af film, du ved). Købte "Cats" som virkelig er et godt stykke! Er så ked af at jeg aldrig har set det live, og kommer jo nok aldrig til det siden at det er stoppet. Det er noget øv. Fik også købt "Moulin Rouge", for ja, why not? Og så "Den blå lagune". Don't judge! Men den er bare så god! Og ja, der er nogle nude scener i. Mange nude scener faktisk. Men det er jo bare kroppe uden tøj, så whatever! Og nej, mine forældre siger ikke noget til at jeg har sådan en film, de (mest min mor) syntes også at den er god. Desuden var det hende der opfordrede mig til at se den for mange år siden.


Og nu når man alligevel var ude i byen, så køber man jo også lidt nyt musik!
Søgte egentlig efter nogle bestemte CD'er, men de var der desværre ikke. Men det er jo så bare en god grund til at tage derud igen snarest!
Fandt frem til soundteracket fra "Grease" (1'eren. dvs. den bedste!), hvilket virkelig er et skønt køb! Elsker "Grease"! Var så også heldig at støde på en "Crooner-boks". Har "Crooners and Christmas" som jeg købte i december måned, men faldt så over "Crooners and Cocktails". For helt ærligt, hvem kan ikke lide lidt dapper musik?


Hende jeg var i Aarhus med er som sagt også en gamer, og i noget tid har hun foreslået mig at anskaffe mig et GTA spil (GTA="Grand theft auto"). Fik mig så taget sammen til at købe "Grand theft auto - San Andreas". Og tro mig, det er alle pengene værd! Forstår slet ikke hvorfor i alverden jeg ikke købte det noget før! Det er jo fabelagtigt! Dog virker min mus ikke så godt, så det er af og til rimelig svært at styre med musen, men det går jo nok. Det spil kan klart anbefales!


2 kommentarer: