onsdag den 17. april 2013

Sakse søstre og fancyness

Har virkelig ingen anelse om hvad i alverden jeg skal blogge om. Overvejede lidt lockout, men helt ærligt, det emne er virkelig kedeligt at skrive om! Jeg mener, alle skriver jo om det pt. Plus begge mine forældre arbejder indenfor alt det der pædagog/skole/WHATEVER, så er godt træt af at høre om det.
Derfor tænkte jeg at jeg da ligeså godt kunne blogge om noget der er så mega fedt at ordet "fedt" ikke er fedt nok!

Yes people, I har gættet rigtigt (eller ej?): Scissor Sisters!

Okay, ved godt at det er sådan et lidt... "gay-band". Men søde ven, de har stil!




Og så lige til jer som evt. kan genkende dem fra to andre rimelig kendte videoer ;)
Til "Glee"-videoen: I know, I know, nu tænker du sikkert: "Hvorfor er der så mange menneske fra The Capitol(Hunger Games reference)?" But don't you worry, "Glee" og "Hunger Games" bliver helt sikkert ikke til én film/serie/saga! Medmindre du selvfølgelig finder en eller anden underlig fanfiction som er en crossover af "Glee" og "Hunger Games"... Geez, hvilken "gleek"(Glee-fan) har lige hjertet til at dræbe en bunke af dem fra "Glee"?
^Wow der blev skrevet "Glee" mange gange i den klump tekst!

Til animé-videoen: Okay, ja, den er sær. Men den er altså ret komisk hvis man har set nogen af de film/serier der er med i! Og som du kan se sidst i videoen, så er det ikke kun baseret på manga/animé figurer, der er jo også lidt "Harry Potter" i, så alle burde vel kunne genkende mindst én fra videoen. Men indrøm det dog, den er genial!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar