fredag den 26. april 2013

Hals og hoved i ét

Twittede omkring det her for en uge eller to siden, og kom så i tanke om at det kunne da godt være at der er nogle blog-læsere der kunne se det sjove i det.

Så nemlig et eller andet random TV-program om det med en ghetto tror jeg nok. Anyway, der var så en dame der blev interviewet omkring emnet, og som en Doctor Who fan kan man straks se en lighed!

^Billede fra Google.
Til venstre ser I hende damen fra det der program jeg så i TVet. Til højre ser I en Sontaran fra Doctor Who. Come on, der er da noget af en lighed mellem de to!


Anyway. Har hørt at der kommer regeneration her til November eller noget. Du ved, når at der er 50 års jubilæum, d. 10ende Doktor skulle også komme forbi til den tid. Men seriøst, Matt Smith har jo gjort det fantastisk, og ved godt at det lyder lidt pessimistisk men tror at jeg kommer til at være meget kritisk overfor den kommende Doktor. Jeg mener, nr. 9: for seriøs. nr. 10: genial, men ikke über genial. nr. 11: BEST DOCTOR EVER! Giver dog nok den tolvte en chance, men hvis han (eller måske hun? hvem ved.) ikke lever op til mine forventninger, så holder jeg sgu nok en pause fra serien.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar