torsdag den 25. juli 2013

At klippe "Øen"

Jeg har aldrig klippet andre menneskers hår før i går. Har selvfølgelig prøvet at klippe mit eget, ikke fordi at det blev særlig pænt, men det er da langt billigere end at tage til frisøren!

Havde lovet en af mine venner at jeg nok skulle klippe ham, så fik det så gjort i går.
Vi havde surfet lidt rundt på nettet i håb om at finde en frisure som ikke ville være for svær at klippe og som også ville klæde ham sådan cirka.

Vi fandt, som I nok har regnet ud, frem til at jeg da skulle klippe "Øen". Du ved, de frisure hvor at der er hår oppe øverst og ikke noget i siderne som sådan. Man kan vel sige at den frisure er det modsatte af "Munke-hår".

Personligt syntes jeg selv at "Øen" er en utrolig køn frisure. Den er stilet men ikke for fin, da den jo kan gå til enhver stil man har!




Og samtidig så er frisuren uni-sex. Dvs. begge køn kan bære frisuren uden at man ligner det modsatte køn for meget.


Bare se på Miley Cyrus feks.! Før havde hun jo langt, pænt, mørkt hår. Og nu har hun fået klippet en lang-hårs-version af "Øen".


Utroligt nok klæder det hende faktisk O.K., men hvis I spørger mig burde hun nok gro sit hår ud igen da hun minder lidt for meget om P!NK med den frisure.


Men det er jo ikke kun piger der får den lidt længere version af "Øen". Jedward er jo specielt kendt for deres utrolig specielle hår! ...Og Eurovision!♥
Deres hår er jo så højt som højt kan være. 
Men som man siger: "The higher the hair, the closer to God."

Men som I nok kan regne ud sætter de jo ikke deres hår højt hver evig eneste dag, men så er det jo også heldigt at selv en hængende version af "Øen" klæder dem!
-Det ville godt nok også være ærgerligt hvis det ikke gjorde.




Helt ærligt, så tænker jeg tit over hvordan de får deres hår til at sidde sådan. 




Jeg ved da godt at det nok er en eller anden fancy frisør som sætter deres hår, men hvilke produkter bruger de lige?

Jeg mener, de har vel flere ting i deres hår end Chris Colfer får når at han er på settet som Kurt Hummel! (Kurt Hummel ses til højre)


Og det er lige før at jeg tør sige at de har flere hårprodukter i deres hår end Darren Criss har gelé i håret når at han spiller rollen som Blaine Anderson!
(Blaine Anderson ses til venstre)



Apropos "Glee", så er der jo altid Samuel Larsen (Som spiller Joe Hart aka. Teen Jesus i "Glee") som også har fået sig en langhårs "Ø". Tro det eller ej, men han fik faktisk klippet sine fantastiske dreadlocks af!

Prøv bare at tjek de dreads ud! Jeg har aldrig nogensinde set en hvid person med så fede dreadlocks! (Man skal jo normalt have en afro for at få flotte dreadlocks)



 Hans nye frisure er da ellers også vildt fed nu, men det er bare ikke helt det samme.




Det mest imponerende er nok at han ligner vores alle sammens dejlige Johnny Depp nu.
-Ved godt at de billeder jeg har valgt ikke lige er den bedste sammenligning, men håber da at I kan se hvad jeg mener!





Men den "Ø" jeg fik klippet på ham vennen her endte nu mere med at ligne L.O.C.'s da han for det første ønskede at have kort hår, og for det andet ikke havde langt nok hår til en af de længere "Ø'er".

Det var faktisk meget nemmere at klippe end jeg sådan lige havde regnet med. Havde faktisk troet at det ville ende med at blive MEGA grimt. Der var jeg heldig. Og heldig med at han er ret ligeglad med sit hår!

Konklusion: "Øen" er en cool frisure og klæder næsten alle. Man kan sætte den på forskellige måder og så er den faktisk meget nem lige at klippe!

2 kommentarer:

  1. Hihi det er et ret godt indlæg med alle de kendte og ø frisuren hahaha

    SvarSlet
  2. Donna Burkley
    Min dybe taknemmelighed går til Dr. Egwali, et stavebind, der blev fundet efterligningsværdig, da han hjalp med at stabilisere mit brudte ægteskab. Min intimitet har ændret sig bedre, siden forbøn for den bedste heks, dr. Mor, natur sendte mig. På et tidspunkt troede jeg, at det hele var overstået, og der kom dr. Egwali, til et punkt, hvor jeg var skeptisk over for det på grund af mine utallige møder med et par tryllekunstnere og hjemmesider for at hjælpe med at få min mand tilbage, efter at han forlod ham for at vælge en dame over hans kærlige familie med ringe eller ingen succes, måtte jeg være positiv med det i tankerne, at der skulle være et pålideligt sted at hjælpe med at vildre min grimme situation, så jeg snuble over Dr. Egwalis artikel, og siden mødet har det været en utrolig oplevelse for mig og for barnet. Jeg bestilte kærlighedsbesværgelsen og fulgte behørige procedurer som instrueret af stavekasterne, og resten var absolut magisk nogle få dage efter at han kom hjem til os sikkert efter at have været væk et stykke tid og var fuld af kærlighed. Vi er siden blevet gift igen og lever smukt som en stor lykkelig familie. Jeg er nu en sand troende tak så meget Dr. Egwali. Du kan komme igennem til ham med et hvilket som helst af disse medier, der vedrører dine intime problemer, og jeg vil vædde på, at du vil være glad for, at du gjorde det !!
    E-mail: dregwalispellbinder@gmail.com
    Whatsapp: +2348122948392

    SvarSlet