søndag den 19. oktober 2014

Lolitadukke på film

Samtidig med at vi(grundholdet på Potemkin) gik i gang med "60 hours short film challange" startede "Aarhus short film challange" jo også. Det er ikke en ligeså stor konkurrence, men stadig ret fed.

Alle gruppe fik uddelt et fælles dogme og fik hver især et andet dogme.
Det fælles dogme blev "promises" og vores(os fra grundholdet som stillede op) blev "distortion".

Vi havde præcis en uge til at få alt lavet og få afleveret.

Til højre er der et billede af hvor at to af os(mig som kørte "shotgun" og pigen på bagsædet) fik lov til at klemme os ind i fotografens bil. Det skal lige siges at bilen var unormalt proppet, men så små som vi nu var, kunne det faktisk godt lade sig at gøre! Vi kunne dog ikke bevæge os særligt meget...

Vi skulle nemlig ud og købe et tæppe i IKEA, da alle tæpperne i genbrugsbutikkerne kostede 400+ hvilket ikke rigtig passede os så godt. Inde i IKEA fik vi så fat på et fint tæppe til en fin pris. Til gengæld var vi så også forsinkede. Og vi havde jo alt udstyret i bilen, så resten af gruppen kunne ikke begynde på at sætte noget som lys op, mens at de nu skulle vente.

 Det var en lidt... speciel oplevelse at skulle lave den her film, men det lykkedes os nu at tage den nogenlunde seriøs.

Locationen var meget lille, så det var svært at få plads til alt og alle.

Om aftenen lavede hende som lånte hendes hus ud, lidt mad til os, hvilket var vildt fedt!(Det var virkelig dejligt at skulle slippe for at betale for mad til crewet.)

Til venstre er der et billede af en rigtig skøn kat som boede i huset, og til højre er der et billede af mig som ikke kan tage noget seriøst på snapchat.

 Nederst er filmen så, håber virkelig at den virker! Den er ikke præcis som vi ville have at den skulle være, da vores plan var at i starten skulle der være en masse nærbilleder af objekter, med en voiceover af hovedpersonen som fortæller om hvor meget han holder af alle hans objekter, og at de er hans venner. Men vores skuespiller smuttede til Bornholm, nåede vi aldrig at få lavet en voiceover.


Beklager lige den dårlige kvalitet, blev nød til at hente videoen ned fra FaceBook...

1 kommentar:

  1. Donna Burkley
    Min dybe taknemmelighed går til Dr. Egwali, et stavebind, der blev fundet efterligningsværdig, da han hjalp med at stabilisere mit brudte ægteskab. Min intimitet har ændret sig bedre, siden forbøn for den bedste heks, dr. Mor, natur sendte mig. På et tidspunkt troede jeg, at det hele var overstået, og der kom dr. Egwali, til et punkt, hvor jeg var skeptisk over for det på grund af mine utallige møder med et par tryllekunstnere og hjemmesider for at hjælpe med at få min mand tilbage, efter at han forlod ham for at vælge en dame over hans kærlige familie med ringe eller ingen succes, måtte jeg være positiv med det i tankerne, at der skulle være et pålideligt sted at hjælpe med at vildre min grimme situation, så jeg snuble over Dr. Egwalis artikel, og siden mødet har det været en utrolig oplevelse for mig og for barnet. Jeg bestilte kærlighedsbesværgelsen og fulgte behørige procedurer som instrueret af stavekasterne, og resten var absolut magisk nogle få dage efter at han kom hjem til os sikkert efter at have været væk et stykke tid og var fuld af kærlighed. Vi er siden blevet gift igen og lever smukt som en stor lykkelig familie. Jeg er nu en sand troende tak så meget Dr. Egwali. Du kan komme igennem til ham med et hvilket som helst af disse medier, der vedrører dine intime problemer, og jeg vil vædde på, at du vil være glad for, at du gjorde det !!
    E-mail: dregwalispellbinder@gmail.com
    Whatsapp: +2348122948392

    SvarSlet