onsdag den 10. april 2013

Pre-put!

Har nu ikke blogget i pænt mange dage, så tror altså at der snart kommer en masse små indlæg ud (håber jeg da, kommer nok an på hvor doven jeg lige er.)

Anyway, der er simpelthen sket noget helt superkolofantalistieksplialisofisk for mig! Altså havde sat Favrskov gymnasium som min første prioritet, Katedralen i Aarhus som nr. 2 og Center 10 som nr. 3 (skulle jo vælge et eller andet, right?)
Og nu er det så sådan at i Aarhus kommune får man et brev om at de har modtaget ens ansøgning, for på et sted som feks. Katedralen fordi at for dem er det et lille puslespil med hvem der er plads til osv., mens på et sted som Favrskov gym tager de imod alle og gør plads til alle (Ud fra alt det jeg da har hørt. Min søster går der, så har hørt en del om stedet), derfor sender de et brev om om man er kommet ind eller ej.
Så her i slutningen af sidste uge eller noget, fik jeg et brev hvor at der stod at jeg starter på Favrskov gym til næste år!

^Billede fra Google. Favrskov gymnasium.

Mine linjer kommer vidst nok til at se sådan her ud:

Studieretning: Engelsk A, Samfundsfag B og Mediefag B
Det der ekstra sprog noget: Fransk Begynder (har haft et år i fransk før, men har jo med tiden glemt en del, så kan bedst læse det nu, alt andet (skrive, tale osv) dur jeg bare ikke til. Derfor starter jeg forfra)
Kreativt fag ting ting: billedkunst

Seriøst, er så glad! I mine øjne er det jo en super linje!

Min søster har tidligere fortalt mig om at 1.g'ere bliver kaldt for "putter". 1.g'er= en put. flere 1.g'ere= flere putter.
Så eftersom jeg først bliver en rigtig put til August eller noget, er jeg pt. en pre-put! (ved ikke lige hvad jeg ellers skulle kalde det)

Hurra for det.

Lige til jer der ikke ved hvor Favrskov gym ligger:

^Billede fra Google

Ingen kommentarer:

Send en kommentar