søndag den 28. april 2013

I love IKEA!


Den sang er bare sååå god! Charlene og Darrens stemmer matcher bare så godt! Elsker dem!

Har virkelig trukket det ud længe nu, og jo mere jeg trækker det ud, jo mere bliver jeg jo bare irriteret på mig selv: Jeg har brug for at rydde op på mit værelse. Altså sådan rigtig rydde op. Du ved, sådan en vaske ægte "forårs-rengøring".
Har nemlig en plan om at ommøblere mit værelse, og for at kunne gøre det, så skal der jo gøres rent fra top til tå og ryddes op i ALT... Det bliver da et rent helvede.
Og nu tænker du sikkert: "Jamen gør pigebarnet da aldrig rent, siden at hun sige"gøres rent fra top til tå"?"
Og jo, jeg gør rent mindst en gang om ugen, ellers er det da skide ulækkert. Når jeg skrev "gøres rent fra top til tå", mener jeg jo bare at jeg skal ud i alle kroge, for har en del møbler som jo står i vejen, så der er jo sikkert nogle steder som jeg nok ikke har fået gjort så godt rent som andre steder.

Har lagt en del planer om hvilke møbler der skal ud, og hvad jeg regner med at jeg skal købe. tænker nemlig på at sælge min sofa, da den fylder for meget i forhold til hvor lidt jeg egentlig bruger den. Men til gengæld så er den jo pæn at se på. En til to af mine reoler skal nok også ryge ud, regner med at min søster nok gerne vil "adoptere" en reol eller to. Tøsen inde ved siden af mangler vel møbler alligevel.
Har faktisk tænkt mig på et tidspunkt at tage i IKEA og købe et natbord eller noget, det vil sikkert se fedt ud ved min seng. Og måske et tæppe. Ja, et tæppe vil helt sikkert se flot ud!

Elsker virkelig IKEA!
^Billede fra Google.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar