lørdag den 13. april 2013

Kattejammerrock og Belle


Hørte den her sang i radioen i dag, og helt ærligt, hvem vækker det ikke barndomsminder hos? Det er vel efterhånden en sang alle på et eller andet tidspunkt i alderen 5-10 er blevet udsat for at skulle synge foran en gruppe menesker i skolen. Og hånden på hjertet, det lød vel nok af helvede til!
Og af en eller anden grund er der rent faktisk en(eller flere) der har givet sig tid til at lave en musikvideo med deres lille lyserøde katte-bamse i hovedrollen. Jeg mener, selv ikke jeg laver musikvideoer hvor at man bevæger lidt på en klam gammel bamse.
Anyway, sangen er da kær nok i sig selv, dog er det ikke en sang jeg som sådan gider at høre, for danske sange er bare ikke så spændende. heldigvis foreslog Youtube mig så lige en anden video ude i siden, tak Youtube! -I kender mig så godt efterhånden!
Så nu sidder jeg og lytter til Darren Criss's gamle covere han har lavet til Disney sange (:



^Hans cover af "Belle" fra "Beauty and the Beast"
Hvor kær kan man lige være? Og for slet ikke at snakke om hans krøller!♥
Det var nu lidt ærgerligt at han cuttede krøllerne af, men hans nye frisure (efter hånden gamle frisure. Men nyere end den i videoen you know) er nu også flot nok, så det går jo (: (Så længe at han ikke begynder at putte gelé i det udenfor Glee)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar