torsdag den 18. juli 2013

Travlhed

Admitted. Jeg er forfærdelig til at holde en blog kørende...

Men har trods alt haft travlt med eksamener, arbejde og diverse andre internet sider.
Er nemlig begyndt at (forsøge) at gøre min tumblr bedre... Men efter at verden mistede en helt, og himlen vandt en engel (Cory Monteith døde) har jeg ikke turde gå ind på tumblr!
Jeg mener, jeg har selvfølgelig holdt min twitter ved lige (uanset hvad, vil jeg altid gå ind på twitter dagligt... timeligt. Det er ikke et ord, er det?) for helt ærligt så er jeg twitter-holic. (twitter-holic=afhængig af twitter)

skal også arbejde hele sommerferien, for eftersom at jeg skal gå på gym i Favrskov kommune er der en alt for lang rejse fra Hadsten til Skejby. Så der er jo lige tre dage om ugen hvor at jeg ikke rigtig har tid til noget.

...Og så har jeg også været doven.

Så, ja, har ligesom bare ikke fået taget mig sammen til at blogge videre. Sorry.

Anyway, i går fik mine forældre købt mig en gym-computer. Det blev så til en Lenovo med Windows 8.
Windows 8 er sært! -men O.K.
Så nu bliver det lidt nemmere for mig at komme til at blogge, da jeg nu har muligheden for at bruge en computer der rent faktisk virker.

Btw, så kan Levono trygt anbefales!

Angående Cory Monteith så gå ind på min twitter hvis du ønsker at læse om det... Har nemmerlig (dejligt ord... selvom det ikke er et rigtigt ord, men en fin erstatning for "Nemlig", du ved) virkelig ikke lyst til at skrive videre om det! -er stadig nede over det.

øhm, nå, men der er vel egentlig ikke rigtig mere at fortælle som sådan... anyway, vil virkelig gøre mit bedste for at blive ved med at blogge!

2 kommentarer:

  1. Min far gik amok over windows 8! Han kunne ikke finde ud af det haha.

    Ellers vil jeg begynde at se Glee - det bliver jeg nødt til!

    SvarSlet
    Svar
    1. Købte også en lille bog om Windows 8, uden den ville jeg ikke engang kunne slukke computeren ned ;)

      Altid se Glee

      Slet