fredag den 19. juli 2013

Hung Up

To dage i træk med at få skrevet indlæg. Håber da at jeg kan få den indstilling til at holde!

Efter Cory (Monteith) døde har jeg ikke turde gå på tumblr. Jeg mener, jeg har allerede været inde og passe min twitter en gang i minuttet, 24/7, nonstop, og folk på twitter er virkelig blevet et rod. De har alle sammen brug for lykkepiller. Nå, men tog mig sammen i dag og satte mig ned og gik så ind på tumblr. Folk derinde er også helt nede, men de er da begyndt at blive lidt gladere (hvilket folk på twitter også er) så sad jo bare der og rullede ned igennem folks helt igennem geniale posts. 
Og så fandt man så denne her --->
Billedet siger virkelig alt!


Mere tydeligt kan det vil ikke være at Blaine Warbler(dejligt kælenavn) er bøsse ;)

<--Til jer der ikke har set Glee's cover af "Hung up"



Ingen kommentarer:

Send en kommentar