tirsdag den 23. juli 2013

Desperate Housewives - The Game


Har faktisk haft det spil i hvad, fem år?
Men min Vista kan jo som sagt ikke køre noget, så den har aldrig været i stand til at køre dette spil. Havde dog en anden stationær før Vistaen som godt kunne køre spillet, så har jo fået det spillet.

ANYWAY, har jo fået mig en Lenovo som en gym-com, og skulle da lige se om jeg havde muligheden for at få det spillet endnu en gang.
Og som I nok kan gætte jer til, så kan den her computer sagtens køre det (:
-Ja, grafikken er ikke helt i top, så min karakter står af og til og blinker som en el-pære der er ved at springe. Thank God at jeg ikke har epilepsi! Men hvad nu hvis jeg får tics af det?... Det finder jeg vel nok ud af senere!

Har ikke lige nogle billeder af selve spillet ved hånden, men har vidst et eller to liggende inde på min twitter, så I er da dybt velkomne til at smutte derind og glo under mine billeder ;)

Angående billedet: Er ved at lave om på mit værelse så alt er bare et rod. Bær over med et :p

2 kommentarer:

  1. Fuck hvor cool!

    - og er du begyndt ALTID at tegne dine øjenbryn op? :)))

    SvarSlet
    Svar
    1. sådan cirka ja, det ser dog lidt meget voldsomt ud på det her billede af en eller anden grund, ved ikke helt hvorfor oO
      -og nej, mit ene øjenbryn sidder ikke helt ude til siden, løfter vidst bare det ene øjenbryn lidt så de ser ikke specielt synkroniske ud på det her billede :P

      Slet