fredag den 19. juli 2013

Lame Horse Mode


Er rimelig glad, har nemlig slået min rekord i "Clop"!

"Clop" er et online spil hvor du er en lille enhjørning som skal igennem en MEGET svær bane.


Se bare hvor godt det gik!
(Rekorden er den lille gule pil nederst i spillet. "Start" er henne ved enhjørning Clop i højre side, og "slut" er henne i venstre side ved ballerinaen. 

 Det ser måske ikke ud af meget, men spillet er helt vildt svært... Blev endda nød til at brække Clop's bagben for at unlocke "Lame horse mode" for at komme så langt!

 Så det kan da kun være fair at jeg føler mig lidt stolt af mig selv (: -Jeg mener, ikke engang PewDiePie kom så langt. Ikke fordi at han er nogen speciel dygtig gamer, men han er da heller ikke dårlig. Han er bare underholdende. But still...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar