torsdag den 25. juli 2013

PacMan


Da jeg fik min iPhone 4S her sidste Oktober, fik jeg også et cover.

Et meget grimt cover.

Men fik det cover fordi at mine forældre er vildt overbeskyttende og ville ikke have at jeg smadrede min daværende nye mobil (så ny er den jo nemlig heller ikke mere.)

Det cover jeg fik dengang var stort, gult grønt og var sådan et klap-sammen-cover. du ved, sådan at hvis du taber mobilen vil den uanset hvad lande på coveret og sådan at den er umulig at holde på en behagelig måde. Og sådan at den er umulig at tage billeder med.
Sådan et cover havde jeg dengang.

Og sådan et cover kan kun anbefales til folk der tit smadrer deres mobil!

Jeg har faktisk aldrig tabt en mobil sådan at den er gået i stykker. Har selvfølgelig haft mobiler der er gået i stykker men aldrig pga. mig. Plejer nemlig ikke sådan at tabe ting som mobiler.(havde tænkt mig at skrive "elektronik" i stedet for "mobiler", men taber tit min fjernbejtening så...(men det skal der vel også være plads til!))

Havde så for ca. to uger siden aftalt med min far at jeg godt måtte få et nyt cover efter eget valg. (mit gamle cover var nemlig gået i stykker. "Ups".) Betingelserne var så bare at jeg selv skulle betale hvis min mobil gik i stykker eller hvis jeg skulle købe en ny mobil.


Var så ude i Aarhus i går og smuttede da selvfølgelig ind i GameStop (elsker den butik!)

Havde egentlig regnet med at købe en af disse to covers:

 Men dem de havde tilbage var kun til iPhone 5, og dét går bare ikke lige nu når at jeg "kun" har en 4S. Øv.

MEN, så er det jo godt at de alligevel havde nogle fede covers til 4S!
-Og det var så dér at jeg fandt noget så dejligt som et PacMan cover!

Og ikke nok med det, så fik jeg en gratis Tintin nøglering (med Tintin er Terry) henne ved kassen da jeg købte coveret. Elsker GameStop. Det kan godt være at deres nye spil derinde ikke er helt billige og sådan, men de har nu stadig nogle ret fede ting!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar