torsdag den 16. maj 2013

To dage i Aarhus

Wow, har virkelig ikke blogget længe nu! 
Har også haft nogle eksamener, så det er vel forståeligt nok. Right?

Nå men altså, både i går og i dag har jeg så været i Aarhus. 
Først og fremmest skulle jeg finde en skjorte og et par bukser til mit kostume.
(^Det står der noget mere om i et tidligere blogindlæg)
Btw, så har jeg faktisk fået bestilt tryllestav, kappe, slips og paryk. -Fremskridt!

I går smuttede jeg så derud efter skole med en veninde(Hun skulle også lige købe en paryk og noget nyt tøj).
Vi fik oset en del rundt i byen, så vi nåede aldrig at smutte ud efter alt tøjet. Derfor blev der endnu en tur derud i dag efter vores matematik eksamener.

Vi kom hen forbi en af mine yndlings steder i Aarhus: En helt fantastisk antikvariat(bogbutik med gamle genbrugte og antikke bøger.) Samler nemlig på noveller og romaner af John Steinbeck, så i går fik jeg både købt "Vort mismods vinter", "Et mægtigt gilde", "Pippin den fjerde", "Rutebil på afveje" og "Den lange dal". Så nu har jeg vel efterhånden mellem 20-30 bøger af Steinbeck
Verdens mest fantastiske antikvariat!!!
 Her i dag kunne jeg så heller ikke lige nå at tage ud til Mads, men fandt dog en Cola med "Mads" på ;)

O.K. og så til tøjet:
Nogle farverige bukser
Nye shorts


Pink Floyd!♥

Bukser til mit kostume. ikke lige farven jeg
havde håbet,men formen passer super til!
Skjorten til kostumet. Skal dog lige selv sætte
to ekstra knapper på, så at den kan lukkes helt
op, der skal jo være plads til slips.


Og så blev det da også lige til lydt "smykkeri" ;P


Og make-up





 Og så købte man da også en del film og spil.
Købte feks HP3 til PS2 fordi at den jeg havde i forvejen er blevet væk, og kan simpelthen ikke leve uden det spil. LOVE DAT GAME!!

 I må sgu undskylde at
 billederne er vendt forkert, mener lidt doven.













Okay, tror altså bare at jeg går i seng nu. Har også eksamen i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar