torsdag den 9. maj 2013

Sidste skoledag

Uf ja, det er sgu snart det er!
Elsker virkelig at klæde mig ud, så selvfølgelig går jeg meget op i hvad/hvem jeg skal klæde mig ud som, og hvordan jeg skal lave/få fat i kostumet.
Har haft overvejet mange forskellige ting, såsom:

-Captain Jack Sparrow
-Draco Malfoy ("AVPM" udgaven)
-Dr. Frank-N-Furter (I den grønne kjole!)
-En blyant (den udgave som Chris Colfer også har på i rollen som Carson Phillips i "Struck by Lightning")
-En Ghostbuster
-Harry Potter ("AVPM" udgaven)
-Darth Vader
-Sally Bowles
-En fra "Cats", evt. Rumpleteazer (dog et knapt så tætsidende kostume!)

Og efter en del overvejelse har jeg besluttet mig for at klæde mig ud som Draco Malfoy (AVPM edition)
Har allerede styr på hvor at jeg skal skaffe alle tingene, så er det er jo bare skønt.

Og når at jeg mener ""AVPM" edition", så står "AVPM" selvfølgelig for "A Very Potter Musical".
"A Very Potter Musical" er et stykke lavet af en teatergruppe kaldt Starkid.
Der er så også "A Very Potter Sequel" og "A Very Potter Senior Year".
"AVPM", "AVPS" og "AVPSY" er nogle stykker baseret på "Harry Potter", de gør lidt grin med diverse ting, men samtidig er noget af det også dybt seriøst. Og så er der selvfølgelig fyldt med sang og dans!

Og så lige en ordenlig bunke gifs af "AVPM"-trilogien som lige lå på min computer. Enjoy!


























Og så lige en ekstra lille "treat":
Draco der hænger ud med sit slæng.

Alle billeder er fundet på Google og sådan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar