torsdag den 2. maj 2013

Godt med sol!

Det er virkelig bare dejligt når at der er godt vejr! Elsker det!

Der var dog knapt så varmt og behageligt i morges, så tog en stor tyk vinterjakke på, da jeg jo bare tænkte: "Jamen jeg gider jo ikke at være syg igen, og der bliver sikkert regn i dag."
-Valgte af jakke fortrød jeg senere.

Det er torsdag, så var jo ude ved Mads i dag. Fik dog ikke taget nogle billeder i dag, selvom vejret var fabelagtigt! -mobilen lå til opladning i rytterstuen.
Da jeg kom ud til folden for at hente Madsen, lå han og tog sig en lur i solen. Han var vildt træt pga. varmen, dog ikke dehydreret.

Jeg stod længe og hyggede om ham og stiglede ham. Hans pels er ved at blive rigtig flot, eftersom han næsten er helt færdig med at fælde. der mangler kun lige nogle enkle hår hist og her.
Vi tog så et smut i skoven, hvilket han virkelig blev glad for. Den lille pony holder jo sådan af at komme lidt ud i det grønne.

Ud over det er der egentlig ikke det store at skrive om...

Som sagt er der ingen billeder, så som en erstatning får i da lige et billede af et glad dovendyr som klør sig på maven. -Enjoy!

^Billede fra Google.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar