søndag den 12. maj 2013

Shit! Var det mors dag i dag?

^Billede fra Google

Lort, lort, lort! Havde virkelig glemt alt om mors dag! Det havde min søster vidst også. Fik det først at vide sent om aftenen af min far, som vidst var riiimelig pissed off over at vi havde glemt det.
Forklarede så til min mor at jeg simpelthen havde glemt det totalt, og at hun bare skulle sige til hvis der var noget jeg skulle gøre. Du ved, gøre rent eller noget. Det skulle jeg dog heldigvis ikke! -Hun ville hellere bare have et kram.
Min søster fik så plukket nogle blomster fra haven og tegnet en tegning, hvilket bare gjorde at jeg nu føler mig endnu mere som en idiot. Så har tænkt mig at købe lidt Merci chokolade eller noget til hende i næste uge, som en sen mors dags gave, og som en undskyldning for at glemme det. Så kan hun da kun blive glad, ik?

Btw, så har jeg skriftlig fremstilling i dansk i morgen. Er ikke rigtig nervøs, er jo kommet ind på Favrskov gym, så det gør ingen forskel hvilken karakter jeg får. Vil da selvfølgelig have det bedst hvis jeg får nogle karakterer som jeg kan være stolt af, men er ikke så nervøs som jeg ellers ville være. Krydser dog fingrer for at alt går godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar