søndag den 26. maj 2013

Mit livs største fejltagelse

Undskyld at jeg ikke har haft blogget i ulideligt lang tid, men har en grund!

Den lange børnevenlige (og lidt eventyr-lignende) version:
Jo, ser I kære børnlille, for mange år siden, dengang at en spade hed en spade og karsen var i knæhøjde, var der en yngre udgave af lille Ane som skulle bruge en ny computer. Hendes fader, som af en eller anden grund ikke ønskede at investere i en ordenlig computer, fandt hende så en Vista.
Den Vista viste sig at være en lille demon-computer som nægtede at samarbejde, ligegyldigt om det så gjaldt et spil eller en dansk aflevering i Word.
Mange år efter gik Vistaen død. Eller, den gik i strejke/vinterhi/you-name-it! Så var der så en klog herre der kom og reparerede den gamle Vista. Og så virkede den for en stund "normalt"(Normalt på en Vista-skala.).
Der gik et år eller to, og så besluttede Vistaen sig for at strejke endnu en gang. Det syntes den lille Ane slet ikke om, så Ane og hendes moder fik kontaktet den kloge mand igen. Endnu en gang blev Vistaen fikset.
MEN! Så en dag begyndte den dumme Vista IGEN at gå i stykker, skridt for skridt(fordi at Ane havde downloadet for mange spil *englesmiley*). For hver dag der gik blev Vistaen dårlige og dårligere. Så Ane besluttede sig for at bruge idiotisk mange penge på en ordenlig gamer-computer som hun rent faktisk kunne bruge til noget. Ane havde dog endnu ikke anskaffet sig en ny computer da hun skrev et blogindlæg på sin nedern blog, Vistaen havde bare lige en heldig dag, her på sine sidste dage.

Den korte version:
Jeg har en f*ucker gammel Vista som er en total dipsh*t og som f*cker alt mit sh*t up, så derfor har jeg ikke haft muligheden for at blogge i f*cking lang tid.

Og derfor har jeg ikke blogget i utroligt lang tid; fordi at min computer er i stykker... endda lige op til eksamener. Har faktisk rigtig svært ved at kunne lave synopsis da jeg jo skal bruge min computer.... FML!

Så folkens, ALDRIG, og jeg gentager: ALDRIG, køb en Vista. Det vil blive dit livs største fejltagelse!

1 kommentar:

  1. Elsker den historie Anemargrethe! Meget fint eventyr! ;))))

    SvarSlet