torsdag den 19. september 2013

Jeg er en travl lille put!

Beklager virkelig at jeg ikke har blogget så længe.
Det er faktisk lidt pinligt, at jeg ikke lige har fået taget mig sammen til at lave et indlæg før nu.
Grunden er nu meget enkel: jeg er en travl lille put.

I min klasse har vi absolut ingen aflyste timer, vi møder aldrig sent og får ofte fri kl 15:35.
At få fri 13:50 af og til er virkelig konge!

Men som jeg er begyndt at sige:
"I didn't choose the put-life. The put-life choosed me."

Vise ord, hva?

Utroligt nok har jeg faktisk fået en del sidevisninger mens at jeg har været på stand-by herinde. Er faktisk overrasket over at der overhovedet er sidevisninger. Spøjst.

Nå, men jeg vil i hvert fald gøre mit bedste for at få blogget noget mere.
Om det så betyder at jeg skal blogge i mit frikvarter.
I min bus.
I min fritime om onsdagen.
I hele min fritime om onsdagen så at jeg går glip af gym-show.
I min frokost pause.
I min frokost pause om fredagen så jeg går glip af fredags café.
...eller bare her hjemme.

Det var vidst bare der for nu. Tror ikke at jeg får blogget mere i dag.
Men får tidligt fri i morgen, så det kan da godt være at jeg får lavet et indlæg eller to der (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar