mandag den 5. august 2013

Peter Capaldi - No thank you

Ved godt at det nok er sent at blogge om det da det jo skete i går og sådan, men ville lige stadig skrive kort om det. So, here we go:


PETER F*CKING CAPALDI?! Er det her en joke?

1. Han er gammel.
2. Han har det forkerte udseende (ja, I know, Doktoren er gammel, men han må da helst gerne se sådan nogenlunde godt ud, ik?)
3. Han bliver sikkert en meget seriøs Doktor. Ligesom 9. Jeg kunne ikke så godt lide 9.
4. Han er gråhåret.
5. Jeg bryder mig ikke om ham.
6. Han er helt sikkert kedelig.
7. Jeg tror at han er den der gammel-mands-type, der kommer med dårlige jokes i interviews som ikke er helt gennemtænkte.
8. Jeg kommer til at savne 11.
9. Savner stadig 10.
10. Forventer at jeg bliver skuffet over 12, men håber at han bliver bedre end forventet.
11. Han ser ud som en der er dårlig til at løbe. Hvis man er dårlig til at løbe kan man altså ikke være Doktoren.
12. Han er stadig ikke ginger.

^See what I did there? (12)

Jeg havde helt seriøst regnet med at de ville finde en der kun var LIDT ældre end Matt.(De fleste syntes jo at Matt var for ung, hvilket gjorde det akavet mellem ham og River). Men behøves doktoren virkelig at se så gammel ud? Jaja, 1 så ældre ud, but still!... Havde ærligt talt også håbet lidt på at os fans kunne bilde BBC ind at Darren Criss er britisk. Og at Darren så på magisk vis både kunne få tid til Doctor Who OG Glee. Hans motto kunne være "totally awesome". Ja, det ville seriøst være konge... Og så kunne Doktoren også fortsætte med at have bowties på. (Bowties ar cool), for vi ved jo alle sammen hvor vidunderlig Darren ser ud med en butterfly!

Syntes faktisk at BBC er lidt sprog/accent-racistiske. Jeg mener, de bruger altid britiske folk. nææææsten altid da. Jeg kan i hvert fald ikke huske at de på noget tidspunkt har brugt en uden britisk accent. Og Doktoren har jo også altid været britisk. Og været en mand. Og stadig ikke været ginger... Men forstå mig nu ikke forkert! BBC er ikke dømmende! Matt (11) er feks. homoseksuel IRL. Og de har en del homoseksuelle (fiktionelle) par i serien, samt har de folk af forskellige farver og tro. De er bare meget glade for at holde det britisk. Og filme i London.

Men seriøst min første reaktion var helt magen til den her gif:

Er også lidt i tvivl om hvor vidt jeg gider at se mere Doctor Who. Jeg mener, 10 er væk, Rose er væk, Amy er væk, Rory er væk og 11 er væk. Hvad mere kan de tage fra mig? TARDIS?! Helt ærligt. 


Kommer altså til at savne 11 så frygteligt meget!

Han er jo genial!

Det kan da godt være at han ingen øjenbryn har, og måske er lige lovlig ung i forhold til sin on-stage-wife, men han er stadig en fantastisk Doktor!
Forsøger dog virkelig at være bare en lille smule positiv angående Capaldi, for vil jo gerne blive ved med at se Doctor Who, også selvom det måske ikke er drømme-Doktoren. Så håber da virkelig at Moffat gider at tage sig sammen!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar