lørdag den 10. august 2013

Assassin's Creed

 Efter at jeg fik en computer til gym, har jeg brugt den til alt det jeg ikke skal bruge den til. (Har dog været inde og undersøge noget som hed "Fronter" og "lotus" tror jeg nok)

Ser I, min vista kan nemlig ikke køre spil. Faktisk, så er selv en mac bedre end min vista når at det gælder spil!

Men den her gym-com kan sagtens klare alle de der spil som jeg nu har liggende og aldrig har kunne spille (SELVOM der står bag på pakken at de kan køres på en vista)

Så alle de dejlige spil skulle jo helst ikke gå til spilde ;)

I går gik jeg så i gang med Assassin's Creed 1 (har også 2'eren) og elsker det allerede!

Det er jo vildt genialt! -og så er der endda heste i!

fandt så lige det her billede på Google som bare beskriver hestene SÅ godt!:
For de heste i Assassin's Creed er jo mega underlige! Den sidste hest man har redet på render bare efter en som en lille hund.

Det bedste ved spillet er klart den måde man kan springe rundt og lave parkour over alt! -elsker det.


Så her er lidt parkour til jer (: -nyd det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar