mandag den 12. august 2013

Hi, I'm very ugly!

Starter på Favrskov gym i morgen. arhhh! er nervøs!:o

Har snakket lidt med min søster om hvordan jeg burde komme i kontakt med andre.

For det er lang tid siden at jeg sidst startede et nyt sted.

Du ved, hvor at jeg ikke var den eneste nye, men hvor at alle var nye.

Og hvor at ingen kender hinanden osv.

Havde snakke lidt med hende om at jeg nok bare skulle sige:

"Hej, jeg hedder Anemargrethe."

Til alle jeg møder, og så snakke videre med dem hvis de er spændende.

Men det kunne nu være sejere at hilse ligesom Svampebob:


I stedet for noget som "Hej, mit navn er Anemargrethe."

Men på den anden side vil folk bare syntes at jeg er træls og opmærksomhedskrævende hvis jeg gør som Svampebob.

Men jeg er jo heller ikke den smukkeste, så det ville sikkert virke rimelig selvsikkert at gøre som Svampebob.

Og selvsikkerhed er der vel intet galt med.


Men helt ærligt, så tror jeg nu bare at jeg holder mig til "Hej, mit navn er Anemargrethe."

Eller "Hej, du kan kalde mig Ane."

Apropos at være grim, så har jeg lige endnu et billede at dele med jer.

I kender ham nok alle fra The Hangover eller Due Date.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar