onsdag den 20. august 2014

Captain America banner og X-Factor auditions

I går, som nogen måske ved, var der X-Factor auditions i Aarhus. Ikke de auditions som man ser i TV'et, men de første auditions folk skal til, hvor at de dårligste og de bedste så bliver sendt videre.
Vidste faktisk ikke at det var der, og hvad jeg slet ikke vidste var, at det foregik på Godsbanen. Så klassens sædvanlige frokost-pause-pladser var optaget af en flok unge piger og deres forældre. Det så også ud til at der var en del af dem der var parat til at græde når at det skulle værre. Det er jo ikke alle der går videre.
Men helt ærligt, så er det altså også ofte forældrenes skyld, hvilket vi alle jo godt ved. Det er ligesom når at små børn tegner en tegning, som ingen egentlig ved hvad forestiller, og alligevel lader forældrene jo som om at tegningen er pæn, og hænger den så op på køleskabet. Bortset fra at hele familien-Danmark ikke sidder og griner af den grimme tegning.

Hvis dit barn ikke kan synge, så lad for Guds skyld være med at sende dem til X-Factor!

Nå, men vi fandt da så et bord hvor at vi kunne spise vores madpakker.
Faktisk, så sad vi lige ved siden af hvor at folk melder sig ind. Der var så også mange der havde meldt sig til over nettet, så dem der stod og tog imod folk, skulle jo også tjekke nettet og fjerne de navne som tydeligvis var falske. Hørte på et tidspunkt en af dem sige: "Den her må vidst være falsk. Der står Jesus Kristus."
Vi(os fra klassen som spiste der) jokede selvfølgelig lidt med at melde os til som en gruppe, men som I kan gætte meldte vi os -gudskelov- ikke til.


Som I kan se på overskriften, er der også en anden lille historie at fortælle som er sket siden sidst.
I mandags havde jeg egentlig aftalt med min mor at tage ud og købe ind. Men hun var meget træt, så min far tog med i stedet. Vi tog så til Randers Storcenter, da jeg også lige manglede nogle sorte nylonstrømper. Sorte nylonstrømper bliver altid væk eller går i stykker! Så min far var så rar at ville købe nogle til mig.
Eftersom at vi så var i Randers Storcenter, købte vi selvfølgelig ind i Kvickly. Som alle jo ved, er "Captain America: The Winther Soldier" lige kommet ud på DVD(og Blu-Ray), så selvfølgelig var der plakater over alt henne ved elektronik-afdelingen. Spurgte en af dem som arbejder der hvad der skulle ske med plakaterne efter at de ikke skulle bruge dem mere. Fik så at vide at de altid gik i stykker når at de blev taget ned. 
Gik så lidt videre og så så et stof-banner af filmen, som hang henne i et hjørne. Naturligvis spurgte jeg så hvad de havde tænkt sig at gøre med den, og om det evt. var noget som jeg kunne få fingrene i. Ham jeg snakkede med var en rigtig rar mand! Han sagde at egentlig skulle den bare smides ud, men at jeg gerne må få den. Fik den faktisk også kort efter, da han straks hentede en stige for at tage den ned! Han sagde at dem som kommer med plakaterne alligevel ikke ville lægge mærke til at den manglede, og vidste jo heller ikke noget om hvornår at de havde tænkt sig at fjerne dem, så det var ikke noget problem. 
Roste ham til skyerne. Den mand er lige nu på min Top 5 over yndlings ikke-kendte-mennesker!
Det er virkelig sjældent at butiks arbejderne vil af med de ting, da de teknisk set ikke har tilladelse til at give tingene videre. Men det skader jo aldrig at spørge, for man kan altid være heldig nok til at støde på en af de rare arbejdere.

Lidt mørkt billede, men I kan da se hvad det forestiller. ---->

Forresten så er jeg blev helt forelsket i Arizona Original(green tea w/ honey). Jeg mener: 12kr. i Netto for en så lækker te? Dét siger man ikke "Nej tak" til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar