tirsdag den 26. marts 2013

Wake me up before you go-go!♥

God, efter at have set sidste uges glee afsnit (Guilty pleasures) er der en bestemt sang jeg bare ikke kan få ud af hovedet! Faktisk får jeg altid lige præcis dén sang på hjernen, og ikke engang at forsøge at "nynne" Bamses billedbog intro sang inde i mig selv hjælper. Men whatever, den er freaking AWESOME!

Oh sweet baby cheesus, kan ikke sætte ord på hvor glad jeg er for at producenten af glee ENDELIG lader Darren freaking Criss tage en pause fra al den hairgel! Jaja ved da godt at han stadig render rundt med stadset i håret, og ja, når det så er ude er krøllerne stadig ikke løse, men det er fremskridt!

^Glee cover
^Whams originale

Enjoy!♥

2 kommentarer:

  1. OMG! Du bruger stadig mit trick med Bamses billedbog! Havde helt glemt det selv

    SvarSlet
    Svar
    1. jamen det virker jo rent faktisk!ö bare ikke ved Wham... The Power of WHAM!(dramatisk stemme)

      Slet