onsdag den 6. marts 2013

Første indlæg

Jaaa, havde egentlig bare lyst til at lave en teenblog blandet med lidt hipsterblog. Dog hvor at det fra tider er sarkastisk/ironisk ment, og andre gange hvor at det er totalt seriøst. For helt ærligt, så syntes jeg personligt ikke at teenblogs/hipsterblogs er særligt spændende, men det kunne nu være hyggeligt at lave alligevel (;

titlen (Somewhere over the Klainebow...) er ikke fordi at det her bliver en total glee/Klainer blog, ja, selvfølgelig er jeg en gleek og klainer, men valgte overskriften fordi at det lød godt, og bloggen skulle jo hedde et eller andet ;)

Ved ikke hvor ofte jeg kommer til at blogge, men håber da at jeg ikke går helt i stå!

Lige et lille skema, hvis i da vil vide hvad jeg er for en:

Navn: Ane T. (Ane er mit kælenavn, og en forkortelse af mit rigtige navn. Gider nemlig ikke at skrive mit fulde navn herinde. ;) )
Alder: 16 år, har fødselsdag d. 26. oktober.
Skole: 9. årgang på Lisbjergskole. Regner med at tage på Favrskov gym til næste år.
Dyr: To katte og part på en pony.
Hobbyer: Film, photografering, internet-surfing, tv-serier, bøger, tegne, gaming, venner, shopping, osv.
Twitter: TheJackpoth
Instagram: Jackpoth
Tumblr: TheJackpoth
Mere? -spørg!
(Se der er ovenikøbet et instagram billede af mig, så er det da liiiidt hipsterblog. eller hvad?)

Hvis i har nogle råd, respons e.l. så skriv da endelig!(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar