torsdag den 13. februar 2014

Alt skal ryddes op og laves om!

Som nogen af jer måske ved har jeg rigtig længe planlagt at lave HELT om på mit værelse!
Har taget det i små "etaper", da det er et rimelig stort projekt!
Alt skal jo ryddes op i, sorteres med hvilket man vil beholde eller smide væk, planlægge opstillingen af mine møbler, finde ud af hvor mange penge jeg har til evt. at købe nye møbler osv. osv.

Har allerede ryddet ud i skuffer og skabe der er hist og her på mit værelse. Har også taget en del plakater ned, og fundet ud af hvilke plakater og billeder der skal op hvor.
Har samlet alle mine nips-ting mm. ned i kasse så at det er nemmere at flytte rundt.
Har målt de forskellige møbler op, for at finde ud af hvor der er plads til hvad, og så at det stadig er praktisk angående stikkontakter!
Alt sådan noget, I ved.

Lige nu er jeg i gang med at rydde ud i og forny mit skab!
Har fået en del nyt tøj over længere tid (Har også købt noget i dag, som jeg regner med at lave et indlæg om hurtigst muligt.) som der så bare ikke lige er plads til i mit skab. Har heller ikke en kommode eller nogle skuffer til tøj, og mit skab er helt vildt småt. Og når jeg siger småt, mener jeg virkelig, VIRKELIG småt. Faktisk er 1/4 af mit skab brugt til sådan en af de der el-skabe-ting-ting. Det er nok også pænt unfair, da min søster har godt og vel 4 gange så meget skabsplads som jeg har. Hun bruger det ikke engang.
Til gengæld er hendes værelse så også en smule mindre.

Apropos min søster:
Hun regner med at flytte ud til sommer, hvilket bliver liiidt underligt, da vi jo har boet under samme tag i ca. 17½ år. Men hendes værelse bliver nok til et kontor til min mor, hvor at jeg så får lov til at udnytte skabspladsen til tøj og skrammel. YES!.... Har også overvejet at spørge mine forældre om jeg må rive bagsiden af mit skab ned, så at der er en åbning in til værelset. Hvor cool ville det ikke lige være at have et real life Narnia?.... Eller sådan næsten Narnia da.

Nå, men tilbage til tøj-snakken!
Har så allerede fyldt en hel sort sæk op med tøj der skal ud. Og er kun halvvejs!
Så der skal da nok blive lidt mere plads snarest.

Som I kan se har jeg også om dekoreret bloggen. Og min tumblr.
Grunden til det er for det første at jeg ville prøve noget nyt, og for det andet er jeg gået helt ned med stress nu. Så tænkte at hvis jeg ryttede lidt op i mine ting, kunne jeg måske på den måde få lidt mere styr på mit liv og kunne slappe mere af på den måde. Det virker ikke just. Men det er da meget hyggeligt.
Angående stress, så har jeg faktisk haft stress i over et halvt år. Det kom lige før eksamenerne i 9.klasse. Det var nok også derfor at jeg fik så dårlige karakterer som jeg nu gjorde.
Sommerferien gik så OK, så længe at jeg ikke gjorde det store og sov en del.
Da jeg så kom på gym gik det hurtigt ned ad bakke igen!
Altså, jeg har det jo fint på gymnasiet, har jo venner og det hele. Og fagene er også fine nok. Det er heller ikke fordi at jeg ikke kan finde ud af det vi laver i skolen. Har bare stress.
Så var til lægen med det for noget tid siden, fordi at jeg brød helt sammen få dage før pga. afleveringer. Så har jo også fået det afgjort af en læge at det er stress.
Har så bestilt en tid på mandag hos studievejlederen for at finde ud af hvad der skal gøres ved det, for kan jo ikke så nemt bare tage to uger fri fra skole og blive rask. Ja, vinterferien har hjulpet, men har stadig været stresset og presset i min ferie, så er langt fra rask endnu!
Nå, nok om det.

Men alt i alt, har jeg bare en del der skal ryddes op og laves om.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar