lørdag den 12. oktober 2013

YouTube Banner

Som nogle af jer måske ved, så har jeg jo også en YouTube.
Det er ikke just noget som jeg gør så meget ud af, har nemlig ikke så mange videoer derinde, og dem jeg så har, er mere katte og heste videoer.
Lidt nedern, I know.

Men har tænkt mig at lave flere videoer derinde. Højst sandsynligt videoer med mig selv og sådan. Du ved, gøre den mere personlig. 
Og forhåbentligt få nogle flere subscribers! 
-Hvem vil ikke have det?
Jeg vil i hvert fald gerne.

Så for bedre at komme i gang, har jeg lavet et lækkert banner. 
Er faktisk selv ret så tilfreds med det! 
Har endda brug det som mit cover på FaceBook, fordi at det blev ret så fedt!

Så hvis I har tiden og lysten til det, er I dybt velkomne til at skrive hvad i syntes om mit banner!
Link til min YouTube: Klik her!

BTW, hvis i subscriber mig, skal jeg nok subscribe tilbage. 
Har nemlig ikke noget i mod at følge en del, det gør jeg nemlig allerede i forvejen.

Hvis I ikke orker at gå ind på linket, så kan I da også bare se det store billede her:


Til mit Facebook cover har jeg jo så selvfølgelig valgt at fjerne teksten.

Men syntes faktisk at det endte med at blive rimelig fedt!
Havde nemlig planlagt at lave et banner til min kanal derinde, og tænkte jo at det skulle være lidt specielt. 
Tænkte også at det ville være cool nok hvis det var et billede af mig. 

Så fandt et fjollet billede af mig, fra engang hvor at jeg virkelig kedede mig, lavede så lidt Tumblr-style over den, ved at lave en flower-crown på. Valgte så også at der ikke skulle være nogen baggrund, da det bare så federe ud hvis der var hvidt. Og til sidst satte jeg mit brugernavn ind i sådan en lidt 8-bit tekst.

Så alt i alt siger mit banner vel lidt om mig:
-Jeg er underlig
-Jeg elsker Tumblr
-Jeg syntes at gamle spil e.l. er cool!

Hvis I har nogle ideer til hvad jeg kan lave af videoer, så er I da også dybt velkomne til at skrive!

God efterårsferie alle sammen!

Angående det nyeste Glee afsnit, så har jeg ikke tænkt mig at skrive noget om det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar